Olymp wyposaży w sprzęt fitness nowe obiekty sieci siłowni

 

Uznany producent sprzętu siłowego oraz dostawca kompleksowych rozwiązań dla branży fitness Olymp, zawarł z kilkoma sieciami klubów fitness listy intencyjne mające na celu kompleksowe wyposażenie nowych siłowni w urządzenia z oferty spółki, m.in. Best Gym, Just Gym, Organic Fitness oraz UP. Olymp wspólnie z partnerami prowadzi obecnie rozmowy z instytucjami finansowymi dot. leasingu sprzętu. Spółka blisko rok temu z sukcesem pozyskała od inwestorów ponad 1 mln zł w ramach kampanii crowdinwestycyjnej, na przełomie lipca i sierpnia br. zamierza zadebiutować na rynku NewConnect.

- Liczymy na znaczne ożywienie sektora sportowego, jesteśmy świeżo po otwarciu branży i zniesieniu panujących dotychczas obostrzeń. Patrząc na naszych klientów, nie rezygnowali oni z zamówień, a jedynie przesuwali terminy ich realizacji. Jest to kluczowy moment dla nas, mimo zamknięcia obiektów produkowaliśmy sprzęt sportowy, gromadziliśmy zapasy, utrzymując stałe moce produkcyjne. Teraz, kiedy kluby się otwierają, mamy gotowy sprzęt co sprawia, że możemy utrzymać regularną sprzedaż nawet przy zwiększonych poziomach okresowego popytu – komentuje Sylwia Czepiżak, Prezes Zarządu Olymp SA.

Model działalności Spółki jako sprzedawcy i dystrybutora sprzętu siłowego wymaga aktywnego poszukiwania nowych klientów. Spółka oferuje rozbudowane portfolio urządzeń wraz z działaniami komplementarnymi. Olymp nie ogranicza się jedynie do wyposażenia klubów w sprzęt, ale pomaga także w organizacji przedsięwzięcia, koordynacji działalności obiektu oraz zapewnia obsługę serwisową sprzętu. Spółka koncentruje się na budowaniu kompleksowej oferty opartej o wysokiej jakości sprzęt i usługi, co pozwala na budowanie wizerunku solidnego i zaufanego kontrahenta, co za tym idzie pozyskiwanie nowych i utrzymywanie dotychczasowych klientów.

- Solidne, wytrzymałe i ekonomiczne maszyny to właśnie to co nas wyróżnia. W ofercie posiadamy dwie autorskie linie produktów Olymp: Classic i New Generation oraz dystrybuowany sprzęt treningowy cardio firmy Core Health&Fitness, jednego z najważniejszych graczy na rynku światowym fitness. W marcu tego roku podpisaliśmy list intencyjny w zakresie wyłącznej dystrybucji jego sprzętu na terenie Polski. Dzięki temu możemy kompleksowo wyposażyć każdy obiekt sportowy. Dodatkowo oferujemy pełną kastomizację sprzętu, mogąc go dostosować do kolorystyki sieci klubów czy też upodobań klienta – zaznacza Sylwia Czepiżak.

Z uwagi na funkcjonujące dotychczas obostrzenia mające negatywny wpływ zarówno na sytuację finansową jak i majątkową firm działających w branży fitness, a także na ich potencjalne negatywne postrzeganie przez branżę finansową po ustaniu obostrzeń, skutkującą potencjalnym ograniczeniem finansowania, zawiązano w październiku ub. roku spółkę Olymp Finance S.A., która odpowiada za leasing sprzętu siłowego dla podmiotów zainteresowanych zakupem sprzętu z oferty Olymp.

- Utworzenie Olymp Finance S.A. to nasza odpowiedź na obecne realia rynkowe. Większe kluby mogące generować większe przepływy, radzą sobie lepiej z finansowaniem niż mniejsze siłownie, szczególnie teraz po okresie zamknięcia branży. Wybuch pandemii znacząco ograniczył możliwość finansowania zakupów dla małych graczy. W przypadku umów z dużymi sieciami klubów, preferujemy aby nasi partnerzy leasingowali sprzęt w większych instytucjach finansowych. Dzięki temu nie jesteśmy ograniczeni pod kątem płynności i możemy zaoferować leasing zdywersyfikowanej strukturze mniejszych podmiotów – podsumowuje Prezes Zarządu Olymp SA.

W lipcu ub. r. Olymp z sukcesem przeprowadziła kampanie crowdinvestingową, z której pozyskała ponad 1 mln zł. Środki zostały przeznaczone na realizację celi emisyjnych: uruchomienie sklepu internetowego, zakup serwisu sprzętu, prace badawczo-rozwojowe oraz certyfikację sprzętu pozwalającą na większą konkurencyjność na rynkach zagranicznych. Spółka jeszcze w czerwcu zamierza złożyć Dokument Informacyjny do GPW, a na przełomie lipca i sierpnia zadebiutować na NewConnect.